Trodde jag kunde lita på honom över nätet

Jag är så himla glad över att jag äntligen har fått mitt Ps3, det är min nya leksak i livet, den gör mig alltid glad och inget gnäll. Men en sak som jag fick lägga ut på att skaffa Ps3:an var cirka 8700 kronor!!! Helt galet, men det var de värt, tycker jag.

Varför det gick på 8700 kronor var p.g.a att jag blev bedragen på 3700 kronor av en snubbe från blocket, som skulle ha skickat ett paket mig, men det hade han inte gjort. Jag blev ledsen samt frustrerad över vad han hade gjort mot mig, jag som trodde att jag kunde lita på honom över nätet, men tydligen så går det inte, fast man försöker.

Vill därför varna er andra att man inte kan lita på någon över nätet, om man inte pratar med personen ögon mot ögon.

// Fredrik

Kommentarer
Postat av: Johanna Bröd Möller

Han var då ingen blygsam person med att luras.

2008-03-23 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0