Lag lök och lag blod!

Halloweenkvällen i fredags blev lyckad faktiskt! Vi har hemma hos Sara jag och Kristian och det blev lagom mycket folk. Alla hade roligt tillsammans och lekarna som Sara och Johanna hade fixat ihop var roligt med. En blanding av karaoke och charader och vi i lag "lök" vann faktiskt första tävlingen men den andra så vann blod, så det blev oavgjort.

På vägen hem till Sara och Johanna så hade Kristian, eller rättare sagt Kristina ut sin öl på golvet i tåget, så konduktören blev inte så glad när vi hade stökat ner med en massa öl på golvet, men vi fick papper av en vänlig själ mitt emot oss på tåget, som var störtskön :D Tack till dig som hjälpte oss!

Sen så missade vi vår station där vi skulle av för att ett par italienare vill ta en bild på oss och gissa vad? dom missade sin station också, dom skulle av på samma som oss,. haha :D
Men vi behövde bara vänta 10 minuter tills nästa kom, så vi frös inte ihjäl... men jag frös väldigt mycket om mina ben, hade bara på mig min klänning och nylonstrumpor, eller vad det heter :p

Men allt förutom det så var det en lyckad kväll!

Puss och kram till er alla, hoppas ni har haft det bra på halloween!

/Fredrik


Kommentarer
Postat av: Silvia

Schysst med fisken ovanför där.. :P

2008-11-03 @ 18:19:00
URL: http://detvarkaisersomsadet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0