Dreamhack 08 Winter blir i år trots alla odds

Jag fick ett sms igår från Xonic om jag fortfarande intresserad av att arbeta på DH Winter 08 på redaktionen i år och det är jag. Jag var på DH Summer 08 i år och jag tyckte det var roligt där. Där fanns en massa att göra från att sitta och spela dator, spela tv-spel, tävlingar samt olika utställare som har saker att visa upp. Så det är inte bara att man sitter framför en datorskärm under hela festivalen utan det finns andra saker där. Sen tycker jag även att det är en mysig stämning där, alla har ju något gemensamt och det är att spela spel av olika slag. Men nu känner jag att jag gärna vill jobba på redaktionen i år på Dreamhack Winter 08 och dokumentera allting som händer på plats så att ni där hemma som sitter framför era datorskärmar kan se vad som egentligen händer. Det är verkligen värt att åka dit för att kolla och se vad som händer, för det är som sagt ett minne för livet, tycker jag och alla andra som är där under festivalens tid. Speciellt invigningen är häftigt, när allt släcks ner och då allting börjar. Då vill man inte att det ska ta slut!

Hoppas vi ses där på plats. Kom och säg hej i sånt fall om du ser mig =)

/Fredrik Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0