Fimpat dig eller inte?

Jag känner att jag är på så dåligt humör just nu, jag vet inte varför. Jag tror det kan ha med att göra att jag försöker sluta röka nu.. och jag vet inte om jag vill sluta eller inte. För det bästa så är det nog bäst om jag slutar, men vill jag verkligen bli av med den känslan? den njutningen av att inhalera in rök i lungorna och sen blåsa ut det? på sätt och vis kan det bli rätt tomt utan att hålla i en cigg i ena handen när man står med sina vänner som själva röker. På sätt och vis är det en slags socialt betingat föremål som får vissa att öppna upp sig och börja samtala med varandra. Men själv så märkte jag inte av det när jag stod alldeles själv utanför krogen, med en cigg i handen och tänkte tända den. Var det någon som gick fram och börja prata med mig? nej, det var det inte.


/Fredrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0