G varje fredag, har det blivit hittils.

Nu är det en helt ny vecka med jobb, jobb och jobb. Jag känner mig rätt sliten från förra helgen faktiskt. För i fredags var jag ute på klubb G tillsammans med Emma, Joline och Malin. Jag och Emma kom redan dit vid 22.00 tiden och vi började kvällen med att ta oss en drink och pratade ut om en massa gammalt och nytt skit som hade hänt på sistonde. Sen flöt kvällen på när allt fler människor kom till G för att festa, för det går ju inte att dansa och festa själv liksom? sen så småningom kom Joline och gänget som vi väl hittade sen i röran. Jag har ett märke från den kvällen och det är ett blåmärke som jag fick när jag skulle hämta Emma från dansgolvet då jag halkade på golvet för att det är en massa öl på golvet, då slog jag rejält på ena sidan av rumpan och benet. När jag vl skulle ta mig upp så kollade alla runt omrking mig som om jag var helt handikappad och behövde genast hjälp för att komma upp, men jag tyckte det var så pinsamt ändå så jag reste mig upp på egen hand.

Sen fortsatte kvällen med att Emma hela tiden klagade över sin finne som hon hade på hakan, som jag inte ens la märke till ens, men då fick hon hjälp av ett spöke som hon själv kallade honom, det var för att han var så blek. Han började sminka henne och berättade exakt vad hon skulle göra för att få så fin hy som möjligt och då började Emma bli rätt irriterad på honom, hon behöver liksom ingen kurs i att kunna sminka liksom, shit. Sen en grej som jag blev irriterad över var att vi gorde ett vad, om att vi båda skulle få hångel den kvällen. Men fick jag något hångel? nej, det fick jag inte. Jag är för feg för att gå fram till någon för att ragga samt sen så vet jag inte hur man raggar, sysslar inte med sånt. Men Emma fick sitt hångel med Malin, det såg så gulligt ut,. haha :)

Sen skulle vi varit där till 02.30, men det blev ända till stängning p.g.a att vi tappa bort varandra och att Emma inte kan läsa sms på sin mobil för att displayen är sönder.. :P

Men vi hade det roligt iaf, och vi ska nog till G på fredag igen, så vi kanske ses där då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0