Mamma, kan inte du komma hem igen?

Du kan inte stanna kvar där nere alldeles själv, det fungerar inte längden vet du väl. Du förstår väl att det är bäst att du flyttar upp igen till oss, där du har dina rötter, vänner och familjen. Vi finns här för dig och har alltid gjort det vare sig när du åkte ner till Blekinge samt när du var här. Den tiden som har missat när vi inte har varit hos varandra går inte att ta tillbaka men det går att försöka på nytt. Jag och din dotter saknar dig extremt mycket, det vet du. Själv så gråter jag alltid när jag åker ifrån dig och ska åka hem igen, det känns så tomt utan dig. På sätt och vis blev allt sämre när jag flyttade hem till pappa, men nu har det blivit bättre när jag kan ta mer ansvar för det jag gör och så. Men vi vill verkligen att du kommer tillbaka nu, för jobb har du och boende kan man lätt fixa.

Vi finns i dina tankar för evigt och föralltid.

Din Fredrik och Elin.

Kommentarer
Postat av: Berit

Tack för dina ord, jag kommer nu L

2009-02-03 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0