Nu eller aldrig..

Nu är det dags för mig att visa vad jag går för. Jag har fått en möjlighet att bli en del av redaktionen på Dreamhack Winter 08 i år, men för att bli det måste jag visa vad jag kan i en nyhetsartikel som jag hade tänkt skriva senare idag efter att jag varir inne i stan. Men jag menar, jag har tidigare erfarenhet av att skriva olika slags artiklar som recension, nyhetsartikel, notis, krönika m.m

Men förhoppningsvis är jag det dom söker, annars så hittar dom säkert en annan som kan ge det dom vill ha =)

Men jag hoppas iaf att dom väljer mig till den sista och jag ska göra mitt bästa för att få den sista platsen =)

Ni får gärna hålla tummarna för min skull och hoppas på att jag kommer att vara på plats på DH W 08 i år, för jag älskar verkligen stämningen där. Det är så sjukt roligt. Jag tycker verkligen att ni borde åka dit i år för att se vad som egentligen händer där. Det är inte bara datanördar som sitter framför sina dataskärmar hela dagarna och nätterna långa, utan det finns även andra saker som man kan göra där som skumparty, paintball, olika tv-spel och tävlingar som Counterstrike och Rock Band. Så Dreamhack har ett ganska stort utbud på en massa roliga saker som man får göra, detta var det man fick göra under Dreamhack Summer 08, men jag har iaf hört att det kommer att bli en Dragqueenshow tävling i år på Dreamhack Winter 08 som jag hade tänkt vara med i för skojs skull. Själv så var jag med på Cosplay tävlingen som Victoria Silvstedt, men jag blev mest utbuad av allihoppa och jag kunde inte förstå why liksom, haha :D

Men nu hade jag tänkt avrunda med att om ni inte har tid eller kan komma till DH Winter 08 på plats så kan ni iaf följa oss eller dom via deras hemsida, där allting läggs upp av redaktionen. Så glöm inte det!

Ha en trevlig dag idag, själv så ska jag träffa en kompis för att ta en fika samt kolla på halloweenkläder och dragqueenkläder i stan, hoppas jag hittar något som passar mig. ;)

Kramar och pussar

/Fredrik Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0