Shara & Frädrik på sin vanliga tur..

genom staden. Det var ett tag sen jag träffade Shara så jag kände att det var dags för att ses igen. :)
Vi båda är väldigt upptagna med att jobba hela tiden men vi hade ledigt en dag, då vi kunde ses för att prata om det vanliga, som är sex, killar, problem, vädret och vad som skall händas sen. Vi hade tänkt gå till Gamla stan för att ta en fika men det blev på ett annat ställe, som var ganska nyöppnat tror jag. Jag var väldigt tveksam på om vi skulle ta oss och gå in på det cafet, för det första såg det dött ut och för det andra såg det rätt tråkigt ut på insidan. Men jag hade inte så mycket tid på mig för att ses så vi tog det stället ändå. Vi beställde bagels och en kaffe vardera. Vi satte oss ner vid ett litet bord vid fönstret och bara myste under en sen vardagskväll.


Kommentarer
Postat av: S

Tanten!

2008-10-13 @ 20:34:46
URL: http://professionell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0