Snart är det dags för en ny högtid

Ni vet nog säkert vilken högtid jag syftar på? då man får klä ut sig till vampyrer, häxor och spöken. Det är halloween jag talar om och den högtiden älskar jag. Då brukar jag oftast klä ut mig till häxa eller dyligt. Jag vet inte än om jag ska ha på mig min blonda eller bruna peruk om jag ska vara häxa, men tror att det blir min blonda faktiskt, för den är i bäst skick. Annars om jag inte är utklädd till häxa så ska jag nog vara en manlig vampyr igen fast med andra kläder och så. För det är så att jag har blivit inbjuden på en halloweenfest den 3:a hemma hos Sara och Johanna och det ser jag fram emot. Så jag måste ta mig en dag in till stan för att kolla på kläder som passar till halloween samt en vinterjacka för att det snart är vinter, samt kylan som drar in i Sverige kommer strax. Så om du ej har fixat halloweenkläder än så råder jag dig till att göra det nästa vecka så du slipper ruschen i sista minuten. Hoppas ni får en trevlig och spöklik halloweennatt!

Slemmiga pussar!

/Fredrik Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0