SNart är det halloween!

Men min syster var på halloweenkalas redan idag. :D
Vem var det som hjälpte henne att bli en så läskig, skrämmande men söt häxa? jo, det var jag som fixade till henne (hon fick låna en av mina peruker) som hon sen tog av för att den var irriterande att ha på sig, hehe :)

Själv ska man på halloweenfest nu på fredag tillsammans med Kristian och förmodligen Emma, om hon nu ska följa med eller inte, och hon har som sagt inte hört av sig till mig än.. haha :)

Men nu hade jag tänkt gå och lägga mig, det är jobb imorn igen, ska upp 6,. usch!!
Livet kan vara hemskt ibland, men morgondagen kan vara mycket bättre. Och för mig så stämmer det, för på torsdag ska jag träffa sötnosen igen, det ska bli roligt :)

Puss och kram på er alla, håll i er i hatten för snart är halloween här!!

/Fredrik


Ps: Själv satte man på sig sin Spidermandrökt som jag köpt i Tunisien i somras! Saknar dig Kristian ( från Tunisien).

Kommentarer
Postat av: Silvia

Ack en sådan fantastisk klänning!

2008-10-30 @ 22:25:28
URL: http://detvarkaisersomsade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0