Vad blir det för mer spännande..

Jag har inte skrivit på ett bra tag nu på Deckarhuset.se
Jag tycker att jag borde skriva lite fler recensioner nu faktiskt. När jag väl kommer hem idag från mitt jobb ska jag minsann sätta mig ner vid min dator och skriva 2 recensioner till eller åtminstonde 3 tycker jag iaf. Sen hade jag nog tänkt börja att fundera över vad min bok ska handla om, för jag hade tänkt skriva en självbiografi eller om det jag har varit med om i min barndom som gjort mig till den jag är idag. För jag blev som sagt inspirerad att skriva en egen bok när jag kollade på en dokumentär om Burny Pålson som är en sjukt bra författare och förmedlar känsla och verklighet på en och samma gång. Så om du inte har läst hennes bok Vingklippt ängel och Känn pulsen slå så tycker jag att ni bör göra det nu, för dom är så sjukt bra.

Men nu måste jag börja klä på mig för snart är det dags att börja arbeta igen, börjar känna mig snart som en arbetsnarkoman!


Puss och kram!

/Fredrik Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0